Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Joystick s měnitelnou silou v řízení
Peťovský, Dan ; Horpatzká, Michaela (oponent) ; Zikmund, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem mechanismu joysticku, který umožňuje silovou zpětnou vazbu. První část obsahuje popis sil v ručním řízení letounu a popis několika používaných mechanismů u joysticků s funkcí force feedback. Druhá část obsahuje návrh mechanismu a poznatky při kompletaci prototypu.
Ovládání robotického manipulátoru mikrokontrolérem
Zemánek, Martin ; Škarvada, Jaroslav (oponent) ; Růžička, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o ovládání robotického manipulátoru ROB 1-3 pomocí běžného joysticku a mikrokontroléru HC08 NITRON nebo LJ12. Jejím cílem bylo vytvoření modulu pro ovládání výchylek servomechanismu robota zpracováním analogového signálu z připojeného joysticku. Jsou zde uvedeny možné návrhy vzájemného propojení jednotlivých komponent, jak pro autonomní, tak pro verzi připojitelnou na laboratorní vývojový kit, na kterých staví návrhy programového řízení. Jsou uvedeny omezující kritéria v analýzách a celkové shrnutí výsledku práce v závěrečném vyhodnocení návrhů.
Adaptabilní interpret joysticku pro RDS
Erben, Vojtěch ; Burian, František (oponent) ; Honzík, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací adaptace ovládání na konkrétního uživatele. Adaptace je dosaženo navrženým adaptabilním interpretrem, který pomocí převodní funkce mění charakteristiku chování joysticku. Parametry převodní funkce jsou nastavovány evolučním algoritmem na základě předchozího průjezdu zadanou dráhou. V úvodu práce je popsáno vývojové prostředí Microsoft Robotics Developer Studio (MRDS) včetně návodu na tvorbu jednoduchého projektu. Dále je rozebírán způsob práce s joystickem a úpravy jeho chování. Následuje popis způsobu programování v MRDS, zabývající se získáním objektu robota ze simulace a jeho následným automatickým řízením. Následující část práce se zabývá návrhem a realizací adaptabilního interpretru joysticku. Je zde navržena rovnice převodní funkce interpretru a také je zde rozebírán způsob nastavení jejích parametrů. Poslední část se zabývá metodikou testováním a výsledky testů.
Herní konzole s 8bitovým procesorem
Vitko, Petr ; Fedra, Zbyněk (oponent) ; Frýza, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vývoj aplikací pro herní konzolu. Aplikace jsou programovány v jazyce symbolických adres a v jazyce C. Konzolu tvoří 8-bitový mikroprocesor AVR ATmega32, monochromatický LCD displej s rozlišením 128x64 bodů a pro snadné ovládání je připojen joystick.
Klasifikace trajektorií kurzoru ve výzkumu schizofrenie
Vaňková, Michaela Elen ; Provazník, Ivo (oponent) ; Schwarz, Daniel (vedoucí práce)
Použitím herních ovládačů při experimentech s funkční magnetickou rezonancí můžeme získat nejen cenná neurozobrazovací data, ale také důležitá behaviorální data a data o průběhu experimentu. Tato práce se zabývá využitím joysticku ve výzkumu schizofrenie. Dále se práce věnuje zpracováním a klasifikací získaných dat a jejich přípravou k analýze.
Design of 3D joystick with 6DOF
Magyerka, Ladislav ; Věchet, Stanislav (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
The aim of the diploma thesis was to design a complete controller device with six degrees of freedom for use in computer simulators. After the analysis of current available devices, a model of mechanism was created for production using a 3D printer. Subsequently, electronics and utility software were designed to process received sensor readings. Finally, the finished device was tested in several applications.
Externí uživatelské rozhraní s USB
Sládeček, Michal ; Ambrož, Jaromír (oponent) ; Hejátková, Edita (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vývojem uživatelského rozhraní, které komunikuje s hostitelským systémem přes USB. V úvodu práce jsou zmíněny existující alternativy takového zařízení. Následně je probrána základní teorie komunikace přes USB. Hlavním cílem práce je výběr hardwarových částí zařízení, jako je USB komunikátor, displej, LED, tlačítka a kompletní vývoj ovládací knihovny. Výsledkem práce je plně funkční zařízení s ovládací knihovnou.
Elektronická informační tabule LCD
Bureš, Michal ; Kaczmarczyk, Václav (oponent) ; Bradáč, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce ve svém začátku pojednává o průzkumu existujících řešení elektronických informačních LCD systémů. Účelem tohoto průzkumu je nabytí inspirace, co je uživatelům těmito profesionálními systémy nabízeno, potažmo co od těchto systémů uživatelé očekávají. Na základě takto nabytých poznatků se dále práce věnuje návrhu vlastního systému, který může sloužit jako další alternativa profesionálních řešení firem na trhu, ve smyslu struktury konceptu řešení zadané úlohy. Po vlastním návrhu systému práce chronologicky pojednává o zvolených „nástrojích“ použitých pro vlastní realizaci zadané úlohy Elektronické informační tabule LCD. Jak hardwarové, tak i softwarové části úlohy, která tvoří majoritní část této diplomové práce. V závěru práce jsou prezentovány dosažené praktické výsledky.
Design zemědělské samojízdné řezačky
Hráček, Petr ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má do odvětví zemědělského průmyslu přinést nejen funkční stroj, ale také nový přístup k designu. Samozřejmě jde i o přínos technických inovací, které jsou v tomto segmentu vyžadovány. Veškeré poznatky a návrhy inovací vycházejí z praxe z tohoto oboru. Projekt částečně navazuje na předdiplomní práci s názvem Vize samojízdné zemědělské řezačky s kontejnerovým uspořádáním a sdílí některé detaily ze samotného návrhu. Technická stránka byla řešena v zimním semestru v předmětu Stroje a zařízení. Z tohoto projektu budou převzaty veškeré podklady ke konstrukčním inovacím koncepce sklízecí řezačky. Hlavní náplní diplomové práce je návrh nadčasového tvarování vnějších částí stroje, který bude spjat s jeho funkčností.
Robotické vozítko řízené s využitím platformy Arduino
Čechmánek, Martin ; Luža, Radim (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je představit možnosti bezdrátového řízení robotů s využitím platformy Arduino a popsat vlastnosti, možnosti a využití této platformy. V práci je implementován obousměrný bezdrátový přenos mezi moduly pomocí XBee modulů. Praktická práce se skládá ze dvou částí - modulu ovladače a modulu robotického vozítka. Modul ovladače slouží pro řízení druhého modulu a obsahuje zobrazovací, signalizační a ovládací prvky. Modul vozítka, jehož základem je robot SRV-1, obsahuje ultrazvukové senzory pro měření vzdálenosti mezi vozítkem a překážkou v jeho okolí, a LED světelnou rampu pro osvětlení prostoru mimo směr jízdy vozítka.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.